

Podaj swój adres e-mail i jako pierwszy otrzymuj informacje o nowościach, oraz promocjach w naszym sklepie!
Kolumny podstawkowe stereo JBL STAGE A130 czarne - 1 sztuka
Opis
Kolumna podstawkowa JBL STAGE A130 - czarna
Cena dotyczy jednej kolumny.
W zestawie z każdą kolumną:
- 8 x podkładki
- 1 x instrukcja obsługi
- 1 x karta gwarancyjna
Do zestawu producent nie dołącza okablowania, w celu zakupu kabli zapraszamy na nasze pozostałe aukcje.
JBL STAGE A130
Wrażenia jak z pierwszego rzędu foteli na koncercie.
Zaprojektowany i skonstruowany w znanym na całym świecie zakładzie inżynierii akustycznej firmy JBL w Northridge w Kalifornii model Stage A130 to 2-drożna kolumna podstawkowa 5,25” z serii JBL Stage. Wąska 2-drożna konstrukcja z opatentowaną geometrią falowodu High-Definition Imaging (HDI™), głośnikiem wysokotonowym 1” (25 mm) z aluminiową kopułką oraz podwójnym głośnikiem niskotonowym 5,25” (133 mm) z membraną policelulozową, które zapewniają legendarne głębokie brzmienie basu JBL.
Dane techniczne
- Konstrukcja 2-drożne kolumny podstawkowe z głośnikiem niskotonowym 5,25” oraz aluminiowym głośnikiem wysokotonowym 1”
- Głośnik niskotonowy o niskiej częstotliwości 5,25” (133 mm) z policelulozy
- Głośnik wysokotonowy 1” (25 mm) z aluminiową kopułką
- Nowy falowód High-Definition Imaging (HDI)
- Zalecana moc wzmacniacza 20–125W
- Pasmo przenoszenia 55 Hz – 40 kHz
- Czułość 86 dB przy 2,83 V/1 m
- Impedancja znamionowa 6 om
- Częstotliwości zwrotnicy 3,2 kHz
- Rodzaj obudowy Dostrojony port bass reflex skierowany do tyłu
- Wymiary (szer. x wys. x gł.) 190 x 321 x 230 mm
- Waga 5,45 kg
Głośnik niskotonowy o niskiej częstotliwości 5,25” (133 mm) z policelulozy
Ciesz się ulubioną muzyką i filmami dzięki bogatemu i realistycznemu dźwiękowi.
Nowy falowód High-Definition Imaging (HDI)
Zapewnia bogaty, żywy i precyzyjny dźwięk wysokiej jakości.
Głośnik wysokotonowy 1” (25 mm) z aluminiową kopułką
Subwoofer o dużym skoku zapewnia mocne basy wysokiej jakości.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.