Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail i jako pierwszy otrzymuj informacje o nowościach, oraz promocjach w naszym sklepie!
Submit

Dostawa

Przesyłki realizujemy firmą kurierską DPD (kurier, punkty Pickup) oraz do Paczkomatów InPost. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy. 
  • Cena realizacji zamówienia przy przedpłacie na konto: 17,99 zł (kurier DPD)
  • Cena realizacji zamówienia przy przedpłacie na konto: 11,99 zł (DPD Pickup)
  • Cena realizacji zamówienia przy przedpłacie na konto: 12,99 zł (paczkomaty InPost)
  • Cena realizacji zamówienia za pobraniem: płatne dodatkowo 7,99 zł do wybranej formy przesyłki

Darmowa dostawa:

  • powyżej 200 zł - Paczkomaty InPost, DPD Pickup
  • powyżej 200 zł - Kurier DPD
  • pobranie: płatne dodatkowo 7,99 zł do wybranej formy przesyłki

Czas dostawy:

Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 1-2 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem

• przewidywany czas dostawy 1-2 dni robocze
• przesyłki pobraniowe można opłacić gotówka, karta płatnicza oraz Blikiem
• powiadomienie e-mail/SMS
• możliwość interaktywnego zarzadzania procesem dostawy na mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji DPD Mobile, m.in. zmiana terminu lub miejsca doręczenia, przekierowanie do punktu lub automatu paczkowego DPD Pickup, do bezpiecznego miejsca lub do sąsiada
• historia przesyłki dostępna na stronie: dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Gdzie jest moja paczka?” lub poprzez kontakt z Contact Center DPD pod numerem telefonu 22 577 55 55, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 17:00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 14:00

• szeroka dostępność punktów oraz automatów paczkowych DPD Pickup
• przewidywany czas dostawy 1-2 dni robocze
• powiadomienie e-mail/SMS
• możliwość interaktywnego zarzadzania procesem dostawy na mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji DPD Mobile, m.in. zmiana terminu doręczenia
• czas na odbiór przesyłki w punkcie/automacie paczkowym DPD Pickup: 2 dni robocze
• historia przesyłki dostępna na stronie: dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Gdzie jest moja paczka?” lub poprzez kontakt z Contact Center DPD pod numerem telefonu 22 577 55 55, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 17:00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 14:00

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl